Attendo mukana työperäisen maahanmuuton kampanjassa

Osallistumalla kampanjaan Attendo haluaa tuoda esiin hoiva-alan merkitystä yhteiskunnassa ja vahvistaa avointa ja arvostavaa asenneilmapiiriä työelämässä.


 

Attendo on mukana valtakunnallisessa työperäisen maahanmuuton asennemuutoskampanjassa. Kampanjan tavoitteena on tuoda esiin Suomen kasvava tarve kansainväliselle työvoimalle. Osallistumalla kampanjaan Attendo haluaa tuoda esiin hoiva-alan merkitystä yhteiskunnassa ja vahvistaa avointa ja arvostavaa asenneilmapiiriä työelämässä.

 

Suomen väestö ikääntyy ja hoivan tarve kasvaa. Jotta voimme varmistaa laadukkaan hoivan tulevaisuudessa, tarvitsemme osaajia myös kansainvälisiltä työmarkkinoilta. Hoiva-ala on yhä monimuotoisempi, ja sen menestys perustuu osaavaan ja sitoutuneeseen henkilöstöön – riippumatta siitä, mistä he ovat kotoisin.  

”Osallistumalla kampanjaan haluamme tuoda esiin hoiva-alan merkitystä yhteiskunnassa ja olla mukana vahvistamassa avointa ja arvostavaa asenneilmapiiriä – niin työyhteisöissä kuin yhteiskunnassa laajemminkin. Meille attendolaisille monikulttuuriset työyhteisöt ovat jo arkipäivää, ja kehitämme jatkuvasti toimintatapojamme, jotta jokainen meillä työskentelevä voi aidosti kokea kuuluvansa osaksi työyhteisöämme”, sanoo Attendo Suomen toimitusjohtaja Virpi Holmqvist.  

Kampanjassa on mukana laaja joukko yrityksiä ja organisaatioita, kuten Supercell, Silo AI, Metacore, Relex, Kone, OP, Posti, Slush, Keskuskauppakamari, Kuntaliitto, Helsingin yliopisto, TEK, Suomen Ekonomit, PAM, Diakonissalaitos, ETLA, HBL, Hasan & Partners, Suomen Startup-yhteisö ja Startup-säätiö. 

Asennemuutoskampanjaan pääset tarkemmin tutustumaan täältä.  

 

Lähde: Attendo 17.3.2025


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Konecranes: sijoittajasuhteiden johtajaksi Linda Häkkilä

Nokia: Justin Hotard Pekka Lundmarkin seuraajaksi

Oma Säästöpankki Oyj:n toimitusjohtajaksi Karri Alameri