HS:n uusi Head of Marketing on Laura Hyvärinen
Laura Hyvärinen (vas.) aloittaa uudessa tehtävässään vuodenvaihteessa, palattuaan perhevapaalta. Noora Peitsara (oik.) jatkaa Suplan markkinoinnin vetäjänä. |
Helsingin Sanomien uusi Head of Marketing on Laura Hyvärinen. Hyvärinen siirtyy tehtävään Sanoman sisältä, Suplan markkinoinnin vetäjän paikalta. Viimeiset neljä vuotta Hyvärinen on tehnyt työtä Nelonen Median audiotuotteiden brändityön, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksen parissa. Ennen Sanomaa Hyvärinen loi uran tapahtumamarkkinoinnin puolella.
”Laura kävi läpi tiukan valintaprosessin, aivan kuten muutkin hakijat. Iloksemme tämä positio kiinnosti monia markkinoinnin ammattilaisia sekä talon sisällä että sen ulkopuolelta. Valinnassa painotimme markkinoinnin strategista osaamista ja näkemyksellisyyttä sekä onnistuneita näyttöjä valmentavasta esihenkilötyöstä. Lisäpisteitä sai journalismin tai digitaalisen tilausliiketoiminnan kokemuksesta. Kaikista upeista hakijoista Laura oli se timanttisin!”, Sanoman uutis- ja featuremedian markkinoinnin ja porfoliokehityksen johtaja Heidi Björklöf sanoo.
Laura Hyvärinen aloittaa uudessa tehtävässään vuodenvaihteessa, palattuaan perhevapaalta. Syksyn ajan HS markkinoinnista vastaa Sanoman alueellisten medioiden Head of Marketing Petra Koivusilta.
Suplan markkinoinnista vastaa jatkossakin Hyvärisen perhevapaan sijaisuutta hoitanut Noora Peitsara.
”Noora on jo nyt näyttänyt kyntensä ja vahvan osaamisensa Suplan markkinoinnissa. Meille onkin onni, että saamme jatkaa työtä Nooran kanssa tästä eteenpäin. Toivotamme myös Lauralle paljon onnea ja menestystä uuteen tehtävään!”, Nelonen Median markkinointijohtaja Heini Häyrinen sanoo.
”Sanoma voi isona toimijana tarjota ainutlaatuisia osaamisen kehittämisen ja uralla etenemisen mahdollisuuksia eri alojen osaajille. Markkinoinnissa vahvuutemme on uniikki, johtava brändiportfolio ja vahva kuluttajaymmärrys – sekä tietysti mahtava tiimi ja tekijät. Olemme myös valtavan iloisia siitä, että saamme mahdollistettua huippuammattilaisten urapolkuja ja kehitystä Sanoman sisällä”, Heidi Björklöf iloitsee.
Sanoma kertoi asiasta tiedotteessaan 15.6.2022.
Kommentit
Lähetä kommentti