Atoy Suomen markkinointijohtajaksi Jami Teirikari

Jami Teirikari


 

Jami Teirikari on nimitetty vastaamaan Atoy Groupin Suomen yhtiöiden markkinoinnista. Teirikari vastasi aiemmin Atoy Power Oy:n Atoy Autohuolto -ketjun markkinoinnista.

Virkaikäni talossa ei ole kovin pitkä, mutta löysimme Atoyn porukan kanssa nopeasti yhteisen kunnianhimoisen sävelen. Atoy Autohuollon brändimielikuvan eteen on tehty vuoden 2019 aikana paljon töitä. Tunnettuus on kasvanut ja positio markkinoilla vahvistunut. Seuraavaksi on aika katsoa asioita koko groupin vinkkelistä. Atoy Automotive Finland Oy tuo työpöydälleni muun muassa 140 huoltokorjaamon Autofit-konseptin sekä Osaset-varaosaketjun, joka on lajissaan maan vanhin, Teirikari kertoo.

Olutbisneksestä autojen pariin siirtynyt Teirikari näkee markkinoinnin menetelmät ja lainalaisuudet samanlaisina toimialasta riippumatta

Ei siinä eroa ole. Asiakkaat pitää hurmata aina uudestaan ja uudestaan. Olen siinä mielessä onnekas, että olen saanut työskennellä hienojen yritysten kanssa, joiden ei tarvitse laskea luikuria markkinoinnin keinoin. On suuri kunnia päästä yhdistämään tänä vuonna 90 vuotta täyttävän Atoyn markkinointiosastot yhdeksi yksiköksi. Talon sisällä on valtavasti osaamista, ja odotan innolla synergiaatoteaa Teirikari.

Atoy Groupin konsepteihin kuuluu myös Dieselfit-korjaamoketju sekä raskaan kaluston puolella Atoy Rekkahuolto, Atoy Dieselhuolto ja vaihteistokorjauksiin erikoistunut ZF-Center. Atoy Group on Pohjoismaiden neljänneksi suurin autoalan teknistä kauppaa ja korjaamoliiketoimintaa harjoittava yritys.

 

Atoy Group kertoi asiasta tiedotteessaan 13.1.2020.

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Näistä syistä suomalaiset irtisanoutuvat

Palkkaus vaikuttaa työpaikan vetovoimaan eniten -tutkimus

Scandic Hotels Oy:n henkilöstöjohtajaksi Pia Tuomi