Atoy Suomen markkinointijohtajaksi Jami Teirikari
Jami Teirikari |
Jami Teirikari on nimitetty vastaamaan Atoy Groupin Suomen yhtiöiden
markkinoinnista. Teirikari vastasi aiemmin Atoy Power Oy:n Atoy Autohuolto
-ketjun markkinoinnista.
– Virkaikäni talossa ei ole kovin pitkä, mutta löysimme Atoyn porukan
kanssa nopeasti yhteisen kunnianhimoisen sävelen. Atoy Autohuollon
brändimielikuvan eteen on tehty vuoden 2019 aikana paljon töitä. Tunnettuus on
kasvanut ja positio markkinoilla vahvistunut. Seuraavaksi on aika katsoa
asioita koko groupin vinkkelistä. Atoy Automotive Finland Oy tuo työpöydälleni
muun muassa 140 huoltokorjaamon Autofit-konseptin sekä Osaset-varaosaketjun,
joka on lajissaan maan vanhin, Teirikari kertoo.
Olutbisneksestä
autojen pariin siirtynyt Teirikari näkee markkinoinnin menetelmät ja
lainalaisuudet samanlaisina toimialasta riippumatta
–
Ei siinä eroa ole. Asiakkaat pitää hurmata aina uudestaan ja
uudestaan. Olen siinä mielessä onnekas, että olen saanut työskennellä hienojen
yritysten kanssa, joiden ei tarvitse laskea luikuria markkinoinnin keinoin. On
suuri kunnia päästä yhdistämään tänä vuonna 90 vuotta täyttävän Atoyn
markkinointiosastot yhdeksi yksiköksi. Talon sisällä on valtavasti osaamista,
ja odotan innolla synergiaa, toteaa Teirikari.
Atoy Groupin konsepteihin kuuluu myös Dieselfit-korjaamoketju sekä raskaan
kaluston puolella Atoy Rekkahuolto, Atoy Dieselhuolto ja vaihteistokorjauksiin
erikoistunut ZF-Center. Atoy Group on Pohjoismaiden neljänneksi suurin
autoalan teknistä kauppaa ja korjaamoliiketoimintaa harjoittava yritys.
Atoy Group kertoi asiasta tiedotteessaan 13.1.2020.
Kommentit
Lähetä kommentti